کد خبر : ۲۲۰۶۳۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ ساعت ۰۱:۱۳

رئیس دانشگاه آزاد دزفول:
انتخابات تشکل انصار الزهرا قانونی بود/ تکذیب شایعه تقلب در انتخابات تشکل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: خبر منتشر شده مبنی بر تقلب در انتخابات تشکل انصار الزهرا این دانشگاه به هیچ عنوان صحت ندارد چرا که این انتخابات کاملا قانونی بوده است.

 انتخابات تشکل انصار الزهرا قانونی بود/ تکذیب شایعه تقلب در انتخابات تشکل

ناصر سراج خرمی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: برخلاف اخبار منتشر شده مبنی بر تقلب در انتخابات تشکل سیاسی انصار الزهرا دانشگاه آزاد دزفول این انتخابات کاملا سالم برگزار شده و هیچ شبهه ای در روند برگزاری آن وجود نداشته است.

وی بابیان اینکه رای گیری طبق روال هر ساله از بين تمام دانشجویان بوده، افزود: این روال طبق قانون گذشته بوده اما چون انتخابات اين تشکل با دوماه تاخیر برگزار شد باید مطابق بر قانون جدید پیش برود به گونه ای که طبق این قانون رای گیری صرفا باید از بين اعضای تشکل باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با اشاره به اينکه طبق قانون جدید رای گیری برای یک بار دیگر باید تکرار شود، گفت: انتخابات طبق روال گذشته از بین کلیه دانشجویان برگزار شده در صورتی که طبق قوانین جدید بايد از بین دانشجویان عضو تشکل برگزار می شد بنابراین دلیل تکرار این رای گیری موارد ذکر شده است.

سراج خرمی با تاکید براينکه انتخابات همانند سالهای گذشته در آرامش و کاملا قانوني برگزار شده، عنوان کرد: انتخابات شورای مرکزی تشکل دانشجویی انصار الزهرا به منظور تعیین شورای مرکزی است که وظیفه این شورا مشخص نمودن دبیر براي تشکل است.

سراج خرمی همچنین اظهار کرد: تشکل دانشجویی انصار الزهرا یکی از تشکل های با سابقه و قانون مند دانشگاه های کشور است که همواره به دليل سوابق درخشان از اعضای این تشکل در شورای مرکزی اتحادیه دانشگاه های آزاد کل کشور انتخاب می شود.

وی در پایان مجددا مطلب منتشر شده توسط یک خبرگزاری  مبنی بر تقلب در انتخابات این تشکل و انتشار آن در فضای مجازی را تکذیب و از نویسندگان آن مطلب خواستار انتشار اخبار صحیح و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی برای حفظ منافع و آرامش شهری شد.

به گزارش دز ان ان، شامگاه گذشته متني منتسب از یک سایت خبری مبنی بر تقلب در انتخابات تشکل انصار الزهرا دانشگاه آزاد دزفول در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن شاهد بداخلاقی های سیاسی زیادی از جمله توهین، افترا و تحقیر نسبت به این تشکل ازسوی عده ای بودیم.

برچسب ها: سراج خرمی تقلب در انتخابات تکذیب شایعه تشکل انصار الزهرا دانشاه آزاد دزفول